وب سایت شخصی

داشتن یک وبسایت شخصی برای خود، خدمات ارائه دهنده یا نمونه کارهای شما رزومه ایست جدید و همچنین یک اقدام دقیق و نافذ برای اعتماد مردم به شما ، تجارت با شما یا استخدام شما در یک فضای جهانی است .

چه چیزی باعث می‌شود داشتن یک وبسایت شخصی منحصر به فرد باشد ؟

شاید درباره این سوال فکر می‌کنید” آیا من واقعا به وب سایت نیاز دارم؟ بله، شما نیاز دارید و من دلیل آن را به شما می‌گویم.

من داستانهایی درباره مدیران منابع انسانی خوانده ام که در گوگل جست و جو می‌کنند تا بدانند آیا می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد کارکنان احتمالی پیدا کنند .

همچنین، در صورت پیدا کردن مواردی ، آنها را بر اساس محتوای آنلاین خود قضاوت می‌کنند.

داستان مردی را بخوانید که آگهی شغلی افراد مشهور را مشاهده کرد، درحالی که دیگران مشغول ارسال رزومه خود بودند، وی برای برای خود یک وب سایت با محتوای مربوطه ایجاد کرد و پیوند را از طریق توییتر برای افراد مشهور ارسال کرد . این باعث شد که او در بین بسیاری متمایز شود . و البته او شغل را بدست آورد .

مردم وقتی نام شما را در گوگل جست و جو می‌کنند، چه می بینند؟

آیا در زمینه تخصص خود محتوای آنلاین تولید می‌کنید که با مردم کمک کرده و کار شما را ارتقاء دهد ؟ داشتن یک وبسایت شخصی به شما این اهرم را می‌دهد که محتوای خود را تبلیغ کرده و در نتیجه کار خود را به نمایش بگذارید .

داشتن یک وب سایت شخصی بستری برای ارتباط با جهان را فراهم می‌کند.یکی از مزایای داشتن وب سایت شخصی ارتباط با جان است . وب سایت شما از هر نقطه ای از جهان قابل دسترسی است.

مردم می‌توانند مقالات شما را از هر نقطه از جهان بخوانند، نظر دهند و به اشتراک بگذارند . اگر می‌خواهید کسب و کار خود را در سطح بالایی قرار دهید ، مطمئناٌ به یک وب سایت نیاز دارید . این به شما یکپارچگی برند و دسترسی به بسیاری از مشتریان را می‌دهد .

نفوذ و ارزش افزوده به افراد

داشتن یک وب سایت شخصی به شما کمک می‌کند تا افراد را تحت تاثیر قرار دهید و با به اشتراک گذاشتن دانش خود به آنها ارزش دهید .

می دانم ممکن است بگویید ” خوب ، من حسابهای فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر و… دارم و من می‌توانم کار خود را تبلیغ کنم داشتن حساب های شبکه های اجتماعی بسیار مهم است اما داشتن وب سایت شخصی به کیک شیرینی می‌افزاید.

در این راستا تیم خانه وب پذیرای سفارشات شماست.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست